Filmkväll

Igår stack jag och Emma till Pontus, Jocke o Linus i tingsryd.
Emmas mamma skulle hämta oss runt kl.00.00 tiden.
Men sen blev det inte så, vi skulle sova över där istället.
Fast vi sov inte någonting alls eller jo, 25 min lyckades jag och Emma sova x)
Runt kl.03-04 stack Linus hem för han tyckte vi började bli för lama, haha jag kan
faktiskt förstå han!
Sen mitt i natten efter Linus hade stuckit så åt vi macka och oboy. xD
Vid typ 9 på morgonen stack jocke hem så då var det bara jag, Emma och Pontus
kvar haha.
Men sen kom Emmas pappa och körde hem oss.
Så nu är jag så jävla trött, Ska ta och titta på film och sova nu!

Puss!

jag ser miffad ut! xp


Kommentarer
Postat av: pontus

haha fan vad det var kul

+ att vi gjorde så att en av våra grannar inte kunde sova haha:D. Jag somnade kl 17.30 i går och vaknade kl 07.30 men jag hade inte sovit något als tills jag somnade:P haha:D

2010-08-10 @ 08:48:09
Postat av: pontus

haha emma gillade min hatt :D

2010-08-10 @ 23:11:18
Postat av: Emmaaa ;D

men millan haha du kan ju inte lägga ut den bilden ;o

har inte kollat din blogg på ett tag så såg de inte fören nu xD<3

2010-08-20 @ 01:50:52
URL: http://emmaarundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0