Imorgon börjar skolan igen "/

Sista dagen på sommarlovet idag, tråkigt men ändå
lite kul att börja skolan igen pågrund av att vädret suger tycker jag.
Enligt mig är det höst nu.
Blev inget shoppande som jag hade tänkt att göra innan skolan började.
Fick inga pengar av min kära mor :P
Blir att åka upp till Mamö istället någon dag i september och handla lite kläder.

Kan berätta att jag ska försöka sluta bita på naglarna, vill verkligen ha
långa naglar så nu ska de bli bättring på detta.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

När och hur ska du komma till malmö? :)

2010-08-22 @ 21:47:50
Postat av: Emilia

jag och mamma ska ta tåget upp och kanske det blir den 25 sep eller nått :)

2010-08-23 @ 07:10:56
Postat av: Alexandra

Då kan ni ta 146 hem till oss då :)

2010-08-24 @ 21:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0