Varit dålig på att uppdatera tycker jag!

Har inte bloggat något på dom senaste dagarn
för jag har inte haft något att berätta om.
Inte gjort någonting i helgen känns det som.

Igår var det Kräftskiva ute på gatan som vi har varje år, och alla
som bor på Backvägen får vara med.
Fast jag var inte med, eller jo jag satt där i en kvart sen gick jag in.
De var typ bara vuxna och vissa var ju as packade.
De började ungefär vid 16.00 sen fick jag reda på idag att
några hade gått in och sen festat till kl.04.30 :o
Att dom bara orkar!

Idag har jag inte gjort så mkt heller, suttit vid datorn den mesta tiden,
spelat massor av gitarr, läst, och gjort lite på en SO hemuppgift.

Denna dagen har varit riktigt långsamm!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0