Varit hos Lisette

Idag har jag varit med Lisette, kom till henne redan vid
10 tiden. Hon skulle fixa mina naglar, och jag gjorde hennes också sen.
Vi satt och gjorde det i ungefär 2 timmar.
Sen skulle vi försöka göra någon slacks "musikvideo" till låten, Love the way you lie.
Men det gick inte så bra haha.
Vi började också på en ny låt och vi sjöng Sing Star.
Åkte hem sen vid halv 4.

Så har min dag sett ut med Lisette :)

Min naglar som Lisette gjorde.                   
 

Lisettes naglar som jag gjorde.       



                                  

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hahaha, "musik videon" blev helt fail ju ;)

2010-10-08 @ 20:57:03
URL: http://lisettev.blogg.se/
Postat av: Emilia

haha aa xd

2010-10-08 @ 21:44:10
Postat av: Emilia

haha aa xd

2010-10-08 @ 21:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0