Min vinterjacka kom idag

Hej!

Idag var det skolan då som vanligt sedan
skulle man till "kören".
Och vi äter alltid innan där så när vi var i köket så
sprang jag in i en diskmaskin så jag fick ett jävla stort
sår som sved som fan.. :(

När jag kom hem så gjorde jag klart biologin.
Vi skulle skriva om en köttbulles färd genom magspjälkningen.
Jag tycker ändå det är rätt intressant haha :)

När vi var i Göteborg så sprang vi runt varje affär men jag hittade
ingen vinterjacka som jag ville ha, så jag beställde en på nätet från H&M
och den kom idag.

Vet inte om jag ska beställa en större storlek, ta den jag har nu, eller
vänta tills jag åker upp till växjö och tittar där och då lämnar jag tillbaka denna.
Men jag få se..

Ses, Puss!

Så här ser den ut på fast jag ser helt FAIL ut :o

Kommentarer
Postat av: Lisette

Snygg! :D<3

2010-09-30 @ 20:36:45
URL: http://lisettev.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag hade nog tagit i en större storlek, bara ett tips ;)

2010-10-01 @ 13:09:56
Postat av: Mellisaurus-[rex]

Nej den såg win ut :D

2010-10-01 @ 13:27:21
URL: http://mellisaur.blogg.se/
Postat av: Evelina

ha en större stolek men den e as snygg ;) <3

2010-10-01 @ 21:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0