Mycket prov och läxor nu!

Idag har jag inte gjort så mycket, har pluggat väldigt mycket.
För just nu har jag jätte mycket prov och läxor!
Dom 2 senaste veckorna som kommer nu har jag:

mån - fysik läxa
ons - biologi läxa
tors - engelska (glosor)
fre - so prov

tis - hemkunskap läxa
fre - so hemuppgift

Usch!!

Men iaf, igår tog vi skolfoto i skolan.
Tog kort med elevrådet, med klassen och enskilt.
Fick bara se elevrådets kort och där blev jag ju verkligen inte bra!

Nu sitter jag här och lyssnar på youtube.
Kollar på en 12 årig kille som sjunger paparazzi med Lady Gaga.
Han är riktigt bra, och han blev känd genom youtube för han hade sjungit den
och nu har han fått prata med Lady Gaga i telefon ;)
Tycker ni ska kolla på han, http://www.youtube.com/watch?v=jqMixeRhGfg 
han heter Greyson Chance.

Ha det bra :)

Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0