Varit på konfa grej idag

Idag steg man upp kl.09.00 för att jag var tvungen att gå
på någon konfa grej. Trodde jag skulle få sova länge men så
blev det inte. Var där i 3 timmar ungerfär.
Sen blev det att plugga lite biologi och läsa igenom hemkunskapen
som vi hade i läxa.

Ikväll ska jag kolla på en film som heter "Heroes".
Vi ser den på spanskan men jag ville se den hemma också så jag laddade hem den.
Den är faktiskt rätt bra :)

Som ni kanske såg så har jag ändrat design, men vet inte om jag ska ha den..?
Jag vet ju inte hur man gör egen design, har fösökt leta upp hur man gör på nätet
och jag hittade det, men jag fattar ändå inte xd

Ha det bra :)

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0