Varit ute och sprungit

Nu har jag precis duschat för jag och Emma har varit
ute och sprungit. Sprang inte så långt kanske bara 2-3 km.
Haha efter att vi hade sprungit så satte vi oss vid fotbollsplanen
och kom på att vi skulle filma någon knäpp "time out" film xd
hahah så cp.

Emma följde med lite hem också för hon skulle skicka dom filmerna till mig.
Sen kollade vi i Språkresor broschyren som vi kanske ska åka på i sommar.
Jag, Emma och Ewe.
Vi hittade något ställe till Malta som vi vill på, och de var 14 dagar för ungefär 11 000.
Men det är ju inte säkert ännu.

Snart ska Emma ringa till mig och säga att hon är klar så att vi kan cykla och äta pizza ;)

Ha det bra :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0