Skit prov!

Hey!

Ända sedan jag kom hem från skolan har suttit och pluggat nu!
Har ett jävla biologi prov imorgon..
Men får hoppas att det går bra nu, efter allt jag har pluggat, hehe.

I skolan idag blev det strömavbrott och i andra lokal runt omkring också.
Haha älskar när det blir så, det är ju mkt mysigare när det är mörkt. ;)

På Fredag efter skolan ska jag till Trelleborg och hälsa på Alexandra och 
på lördagen ska vi till Tyskland.

När vi kommer hem ska även hon följa med hem i några dagar och vara hemma hos mig.
Kommer säkert bli bra de :)

Ha det bra, puss!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det kommer vi absolut att ha (skoj) det har vi ju alltid ;D länktar så sjukt mycket..

2011-04-14 @ 14:08:07
Postat av: Emillia

haha ja ;D jag längtar oxå..

2011-04-14 @ 17:00:38
Postat av: evelina'

Sv: aa knäskydd ;)

2011-04-14 @ 17:45:05
URL: http://myplacey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0