Tänkt på en lite kul sak

Heey på er!

Gjorde biologi provet idag, det som jag skrev om att det var så jävla tråkigt.
Men det gick verkligen jätte bra! :)
Och det var sista provet nu innan lovet, så skönt.

Jag och Evelina hade tänkt att göra en liten rolig sak, hehe.
Vi hade tänkt att starta en blogg tillsammans, fast där ska vi mest bara blogga om
Foton, outfit, smink, musik och lite allt möjligt.

Fast jag kommer ju såklart ha kvar min blogg!
Det är här jag fortfarande kommer skriva om mitt liv.

Namnet på bloggen kommer jag skriva här sen när den är klar.

Ha det bra, puss!


Bild från Thailand:

Kommentarer
Postat av: Alex

Va,kommer du inte att blogga här med då? Men kan du inte skriva om det här också, saknar det lite.



menmen vi ses i morgon, LÄNKTAR JÄTTE MYCKET :D

2011-04-14 @ 20:40:30
Postat av: Emilia

jo jag skrev ju att jag kommer fortsätta blogga här med.



Längtar oxå mkt! :´D

2011-04-14 @ 21:42:38
Postat av: Emma

Blir de en blogg till man får börja läsa ;)

2011-04-14 @ 21:47:45
URL: http://emmaarundqvist.blogg.se/
Postat av: Emilia

haha jode ;)

2011-04-15 @ 12:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0