Difficult choice


Cool bild va? var ute och tog fotot innan :)

Idag har inte hänt allt för mkt, städat lite sen har jag  faktisk kollat lite på olika linjer
till gymnasiet.
Tycker det är skit svårt, kommer aldrig att bestämma mig helt vad jag vill.
När den dagen kommer då jag har bestämt mig kommer jag troligen fortfarande vara velig.
Lutar kanske lite mot samhäll eller något sådant tråkigt..haha.

Detta låter nästan hemskt att säga, men ska faktisk bli lite skönt att börja skolan
och få lite rutiner igen. Men alla prov och läxor kan ju gå och slänga sig i väggen!
På måndag börjas det igen ;)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Riktigt bra bild (Y)



E hemma nu igen, kan du inte skriva ett brev så att jag kan få det snart? :)

2011-08-21 @ 19:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0