Karl-Oskardagarna

Hey!

I fredags och lördags var jag i Växjö på Karl-Oskardagarna, satan vad kul de var!
Åkte dit med Emma, Nea, Amanda och Lizette.
I fredags kollade vi först kollade vi lite på artisterna, stod typ 3 meter från scenen och helt smockat med folk var de.
Kan ni fatta att jag såg ULRIK MUNTHER !?
Aahh han var ju dubbelt så mycket sötare i verkligheten kan jag säga!
Såg oxå, Love Generation, Vincent, Broken door och sen något förband.
Skulle oxå egentligen sett Eric Saade, Eric Amarillo och Erik Segersted men såklart skulle
dom sjunga sisst så vi orkade inte stå kvar för det började regna oxå.
Men såg Erik Amarillo springa på gatan sen så man fick iaf se han, haha ;)

I lördags skulle det inte komma lika roliga artister men såg iaf Calle Kristiansson och då stod vi
alldra längts fram vid scenen.

Detta var i Växjö, han sjunger Boys don't cry där men han sjöng oxå Born this way.
Ser ni hur söt han är? :D


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kan du skicka iväg brevet denna veckan så att jag hinner få det innan vi åker till Turkiet. Vi åker dit på Söndag, jätte tidigt på morgonen :P

2011-08-08 @ 18:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0