Fullt upp!

Hej där!

Idag har det bara varit en lång tråkig dag i skolan, som det är varje dag, hah.
Hade dessutom Fysik prov som jag pluggade typ 10 min igår till. Jag verkligen hatar Fysik!
Det är nog serriöst det värsta ämnet.
Men jag blev faktiskt förvånad att jag kunde så mkt som jag gjorde, haha.

Denna veckan är det mkt som ska göras för min del.
Imorgon är det konsär i kyrkan med Magnus Karlsson och vi ska vara med och sjunga.
På fredag är det uppträde på Kulturverkstan och jag och Evelina ska sjunga.
På lördag ska jag, Evelina och Linnea till stan och shoppa och efter det blir det att sova hos Evelina.
Sedan på måndag ska jag och Evelina även sjunga på någon konsär i kyrkan.
Fullt upp nu!

Just det min klänning som jag hade beställt kom igår, som jag hade tänkt ha på Balders och nyår.
Tänkte inte att jag skulle ha någon "jätte speciell" eftersom jag hade tänkt att använda den någon gång mer.
Men den var inte alls som jag hade tänkt mig så jag ska skicka tillbaka den ;)

Hoppas ni orkade läsa, Puss!




Kommentarer
Postat av: Emma'

Den såg ju ut att sitta bra på bilden ;o

2011-12-14 @ 19:40:59
URL: http://emmaarundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0