Life is good sometimes

Hallú på er!

Nästan precis komit hem från skolan nu. Idag blir det väll inget annat
än att ta det allmänt lungt resten av dagen :)

Igår kom den första snön, och vet ni vad jag tycker om det?
Jo att det är mysigt men bara det inte kommer för mkt. Någon decimeter är lagom!
Man ska iallafall ha snö på julafton, det är ett måste ;)

Förövrigt så kan jag berätta att min data har gått sönder :(
En disk har pajat i den så den är på lagning nu, men kommer troligtvis
att få tillbaka den innan jul iallafall.

Puss!


Foto / Alexandra Persson

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Oj, kom det mycket snö så det har lagt sig? :O

2011-12-06 @ 18:42:43
Postat av: Anonym

Oj, har det kommit mycket snö hos er så att det har lagt sig? :O

2011-12-06 @ 18:44:34
Postat av: Emilia

Nja någon centimer :)

Har ni inte någon snö?

2011-12-06 @ 18:52:00
Postat av: Alexandra

Nä här hos mig har det inte kommit någon snö än så länge :) Oj det funkade vist med kommentaren ;P

2011-12-06 @ 19:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0