Halmstad & Göteborg

Hey!

Nu har jag kommit hem efter 3 dagar i Halmstad och 2 dagar i Göteborg.
Varit sjukt bra väder varje dag!
Dom 3 första dagarna i Halmstad stekte vi typ bara i solen och på onsdagen åkte vi till
Göteborg för jag hade fått i julklapp att fotas i någon studio, så eftersom vi skulle
till Göteborg nu i sommar fick de bli nu. Haha lite sen julklapp kanske? ;)

På torsdagen gick vi på Liseberg och som vanligt är de kul där!
Vet ni vad? Jag åkte faktiskt deras nya frittfall!
Dom gjorde ju om utkikstornet till de högsta frittfallet i Europa.
Haha ah fyfan jag sa till mig själv att jag aldrig skulle åka den men det gjorde jag ändå,
haha 2 gånger med ;)

Idag kom vi hem runt halv fem kanske och nu har jag bara packat igen för
imorgon åker jag på läger i en vecka i Sölvesborg.

Så ha de bäst här hemma så länge, Puss!

Dom tog ungefär 60 bilder och jag köpte 11'





















Kommentarer
Postat av: evelina

OMG! nu säger jag saken rakt ut, fyfan va snygg du är! (Y)

2011-07-01 @ 23:01:29
URL: http://myplacey.blogg.se/
Postat av: evelina

SV: Elrhur! men tack emilia! (;

2011-07-02 @ 19:11:47
URL: http://myplacey.blogg.se/
Postat av: Anonym

glömde raka armhålorna

2011-08-02 @ 01:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0