Tingsryds marknad

Hej

Inatt sov Emma hos mig igen, och idag skulle hon och jag på Tingsryds marknad.
Åkte in där runt 2 och ibörjan var det bara jag, Emma och Lizette som gick runt lite
sen var vi också med Amanda och Linnea.
Riktigt najz dag kan jag säga!

Hittade en väska och ny navelpiercing som jag kanske kan ta bild på imorgon.

Men imorgon blir det att åka in igen till marknaden fast med Evelina.
Om det inte skulle regna allt för mkt.

Idag när vi var där kom det fram en kille som typ såg att jag
stog och fotade dom och han frågade om vi kanske ville vara med på framsidan
i tidningen med dom fotona som jag hade tagit och självklart sa vi ja ;)
Så vi skulle mejla dom till han.

Efter ett tag kom det fram en annan kille igen och frågade samma sak och självklart sa vi
ja igen fast då tog han fotona på oss.

Det var väll hur min dag har sett ut, ha det bäst puss!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0