Första doppet (y)

Heey!

Idag hade vi idrott hela dagen och då skulle vi spela brännboll,
men jag va inte med på det så vi gick ut och gick ist och grillade :)

Slutade tidigt också, för när vi hade gått klart så kunde vi åka hem så vi var
hemma redan vid halv ett.

Då tänkte jag och några andra fixa lite "kalas" för vå lilla vän Evelina
som fyller 15 på fredag, men eftersom hon var i stan
hann inte hon komma hem och vi hade bakat kladdkaka där det stod "Grattis Evelina" på.
Ljus köpte vi också..

Så vi åt upp den själva och cyklade ner och tog första doppet i år och bättrade på brännan ;)
Gick faktiskt att bada ändå.. Så kom också Affe och John dit.

Sedan gick vi hem till Amanda lite och hoppade studsmatta och sådär och sen
cyklade vi ner till pizzerian och käkade pizza (y)

Blev en runda hem till mig också och spela fotboll haha xd

Ha de bäst :D puss!







Kommentarer
Postat av: Amanda Hård

Jag har tagit bilderna denna gången , hahaha :D<3

Var bara tvungen att säga det :P

hej då ;D;D

2011-06-01 @ 23:19:18
Postat av: evelina

jätte fin blid! :DD

& ångrar satan att jag inte fick ngn kladdkaka! :(

2011-06-02 @ 00:31:38
URL: http://myplacey.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Gissa vem som kommer imorgon ;D

Ska jag ta med mig kameran + stativet?

2011-06-09 @ 13:09:10
Postat av: eemilia'

haha, ja de tkr jag :)

2011-06-09 @ 18:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0