Antikomplexdagen igår :)

Heey!

Förlåt att jag inte bloggade igår men mådde inte så bra igår så orkade inte..
Men nu mår jag bra och nu ska jag blogga :D

Igår i skolan var de antikomplex (man få klä ut sig till vad som helst och sen hade vi poängtävling).
Sen var det modevisning också, men jag va inte med på de ;)

Jag var då hårdrockare som ni kanske läste igår.
Emma och Evelina klädde inte ut sig till någonting bara för att deras idé sprack så dom gjorde ingenting.

Kommer lite bilder från igår bland alla 1000 jag tog :)


















Kommentarer
Postat av: Emma

Mimmie Pigg öronen va ju snyggast haha ;)

2011-06-15 @ 21:40:48
URL: http://emmaarundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0