Thailand 2011

Nu har man kommit hem från Thailand igen.
Asså jag ville verkligen inte hem till detta skit vädret, mkt bättre och ligga på en solstol i 35 gader!

De 3 första dagarna var vi i Bangkok och shoppade mest och såg massa kända saker.
Sen åkte vi till de stället vi mest skulle bada och sola på, och på det hotellet var de bara svenskar, haha.

Så här kommer en del bilder då :)

Bankok - utanför något känt Buddah ställe


Den 46 meter långa Buddahn


Pappa sydde upp en kostym och jag en konfirmationsklänning hos en skräddare,
och när vi kom hem visade de sig att den skräddaren var 1 av de 10 bästa i världen.


MBK, ett känt shopping ställe




Barack Obama


Britney Spears


Haha, en av mina favorit kändisar :D


Och såklart han med (L)


Jomtien - där vi sedan bodde, poolen precis utanför dörren ;)




Undervatten landet - matar fiskarna med nappflaska




Havet












Satte dit lösnaglar i Thailand som jag nu redan har tagit bort för jag blev helt handikappad av de.


En enkel bild på klänningen jag sydde upp, jag ser helt sjuk ut så kolla inte på mig!


De var baran en liten del av allt vi gjorde, men kunde ju inte lägga upp allt tyvär :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kan du inte lägga ut en typ del 2 av Thajland om typ två dagar så får man se mer av bilderna, skulle vara kul :)

2011-03-08 @ 14:38:59
Postat av: Alexandra

ÅÅÅ din neger, vill också vara så brun :(

2011-03-08 @ 14:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0