Lite av veckan:

Heey!

Okej jag vet, jag bara lovar och lovar så nu ska jag inte säga någonting om hur mkt jag kommer blogga..

Iaf, denna veckan så har vi fått en jävla massa prov och läxor i skolan
som jag bara inte pallar med!
Nu innan skolavslutnigen och allt, kan man inte ta det lite lungt nu då?
Antagligen inte.

Alla vi som har elevensval "skiva låtar" har börjat ha de på fritiden också så varje
onsdag åker vi till Kulturverkstan och grejar med våran låt.
Så i onsdags gjorde jag och Ewe jätte mkt, så nu blir den as bra :D

Idag så skulle jag igentligen följt med till Holje marknad men bara för jag hade
så mkt läxor så stannade jag hemma och gjorde de istället.

Idag skulle ju också jordens undergång skett, haha men vad hände med de?
Jag har inte märkt det iaf ;) Har ni de ?

Aja ni får har de så bra :) Puss!

Blir några bilder på mig och min broooours ;)
Btw, osminkad!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Snälla kan du inte skriva ett brev snart?? :)

2011-05-23 @ 19:30:22
Postat av: eemilia'

jo ska de :)

men jag hinner inte med längre, har så mkt prov nu så jag hinner ju inte sitta vid datorn längre :o

2011-05-23 @ 21:02:10
Postat av: Alexandra

Men försök att göra det snart :)

2011-05-25 @ 19:56:34
Postat av: evelina'

Sv: som om jag ser så mycket bättre ut..

de va ingen som va bra men denna bäst :D

2011-05-27 @ 18:55:45
URL: http://myplacey.blogg.se/
Postat av: FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: på åléns! :)

2011-05-28 @ 10:01:26
URL: http://marbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0