Praoat klart

Heey!

Nu har jag praoat klart hela denna veckan (:
Var rätt kul att bara komma ifrån skolan lixom.

Kom hem vid två idag och vid fem skulle vi öva sissta gången inför konfirmationen imon.
Tänker knappt på att att det är konfirmation, haha men hur som helst så ska det bli kul
att få de gjort!

Imon ska man upp tidigt för klockan nio ska jag vara hos frissan så att hon kan göra
några fina lockar i håret på mig. Lika bra att dom får göra de så att det blir bra ;)

Sen sensat klockan halv ett ska vi vara i kyrkan för klockan ett gäller de!
Sen när jag kommer ut från kyrkan är jag äntligen konfimerad.

Föresten jag gjorde några ljusa slingor i håret igår, syns inte så mkt men blir iaf
lite ljusare än innan.

Ha det bra :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0