Utan dina andetag

Seg fredag kan man väll börja med att berätta,
men var ledig idag för våran klass hjälpte till med något föräldramöte
till sjuorna och då fick vi en hel dag ledigt, så det klagar jag inte för ;)

Emma var här lite innan idag och vi såg klart på filmen som vi började se igår i skolan.
En skräckis "Rec" heter den, faktiskt rätt bra :)

Nu sitter jag i mörkret på mitt rum och lyssnar på Kent - utan dina andetag.
En av dom låtarna jag lyssnar mest på just nu.

Jag vet att du sover
Känner värmen från din hud
Bara lukten gör mig svag
Men jag vågar inte väcka dig nu

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag

Bara för att ni inte ska få någon tråkig cam bild igen så får ni två foton som är tagna i våras
av Alexandra P.






Kommentarer
Postat av: Emma'

Söt tjej! :)

2011-10-28 @ 23:50:21
URL: http://emmaarundqvist.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ÅÅÅ vad jag saknar den dagen, vi fick så bra bilder den dagen ;D

++ att jag saknar dig enormt mycket, det var så längesedan vi sågs nu ;(

2011-10-29 @ 10:53:12
Postat av: Emilia

Ja de gör jag med, vi fick faktiskt många bra bilder då ja :)

Saknar dig med, men du måste ta och skicka brevet snart med ;)

2011-10-29 @ 11:11:41
Postat av: Alexandra

Jepp det ska jag, ska försöka att skriva det idag så att du kan få det nu i veckan. Har haft så mcket nu med skolan. :/

2011-10-29 @ 16:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0