16 år!

Hej!

Jag fyllde år i fredags fast jag firade den mest på lördagen.
I fredags på kvällen var jag hos Amanda där jag och Linnéa blev firade eftersom hon fyller
år dagen efter mig. Vi sjöng lite sing star och sen stack vi över en liten stund till några andra och spelade pingis.
Vi fiskade också fiskedammen sen, haha!

Igår var mormor, morfar och Monika här och åt middag.

Fick massa fina massa fina pressenter som ni får se här :)


Converse  från mormor

Jumpsuit från mamma & pappa

Halsband från mamma & pappa

Earcuff från mamma & pappa

Spegel från mamma & pappa

Bok så att jag kan lära mig noter till jag ska söka in till gymnasiet. Från mamma & pappa

Gitarr capo från mamma & pappa

Joggingskor från mamma & pappa

The Vampire Diaries från mamma & pappa

Fondation från mamma & pappa

Pengar från mormor

Pengar från alla möjliga

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grattis till dig igen! :P

2012-01-29 @ 20:24:57
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Grattis i efterskott! Ser ut som bra presenter!

2012-02-17 @ 21:28:12
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0